Reklamní předměty - Home
Přihlášení k účtu
Váš košík je prázdný
Počet položek:0
Cena:0 Kč

Máte zajímaví a dobrý nápad nebo začínáte podnikat? Pokud zvažujete oslovení investora podívejte se projekt zaměřený na vyhledávaní dobrých nápadů a začínajících projektu takzvaných star-up projektů. Můžete tak oslovit investora a získat investici pro Váš projekt k jeho realizaci. Za projektem stojí soukromí investoři „Business Angels“ a ti hledávají star-up projekty a dobré nápady kterým by mohli pomoci při staru a uvedení na trh. Do těchto projektů nejenom investují, ale i přinášejí získané zkušenosti. Dokážete tak s jejich pomocí rychleji nastartovat váš projet. Myslíte si, že máte dobrý nápad nebo projet vhodný pro investora, podívejte se na stránky www.investor-spolecnik.cz kde máte možnost oslovit investora a dozvíte se zde i jak popsat váš projet tak, aby jej investor bych schopen pochopit a rozhodl se pro něj.

Technologie potisku reklamních předmětů

Tamponový tisk

Tamponový tisk je technologie, kdy se za pomoci silikonového tamponu přenáší barva z tiskové formy na potiskovaný předmět. Díky elastickým vlastnostem tamponu je možné potiskovat i nerovné plochy. Tamponovým tiskem se potiskují v podstatě všechny druhy materiálů jako je například plast, sklo, kov, dřevo, kůže. Tato technologie je vhodná zejména pro rozměrově menší předměty.
Výhodou této technologie je možnost tisku na nerovné povrchy a snadnější tisk velmi jemných motivů. Pro potisk reklamních předmětů používáme barvy od renomovaných světových výrobců, které jsou jak jednosložkové, tak dvousložkové. Jsme schopni míchat barvy s vysokou přesností ze standardizovaných vzorníků barev, jako je Pantone. Předměty lze potisknout i vícebarevně.
Použití: Psací potřeby, zapalovače, hračky, hodiny, otvíráky, diáře, klíčenky, hrnky, baterky, keramika, sklo a jiné propagační předměty….

Sítotisk

Sítotisk (původně nazvaný hedvábný tisk) je jedna z nejstarších tiskařských technik na světě. Do Československa nechal jako první přivézt tuto technologii tisku Tomáš Baťa z USA, kde byla vyvinuta.
Jedná se o techniku tisku, založenou na protlačování barvy průchodnými místy šablony, která se přikládá přímo na potiskovaný předmět. Sítotisk je určený pro potisk rovných nebo plynule zakřivených ploch. Potiskovaný předmět může mít tvar válce nebo mírného kuželu s velkým poloměrem zaoblení, nesmí z něj však nic vystupovat ven, ani se propadat dolů. Sítotisk máme plošný a rotační.
Výhodou sítotisku je velký nános tiskové barvy a efektivnost i při nízkých tiskových sériích. Předměty lze potisknout vícebarevně.
Použití: plošný tisk – trička, mikiny, sportovní dresy, bundy, čepice, deštníky, tašky, podložky pod myš, plastové předměty, keramické předměty, kovy, papír atd.;
rotační sítotisk: kuličková pera, hrnky, sklenice, láhve, popelníky atd.

Transferový tisk (Termotransfer)

V principu se jedná o tisk na přenosné médium (většinou speciální voskovaný papír) zrcadlově převrácené a následné zažehlení do povrchu materiálu (většinou textilu)pomocí tepelného lisu.
Výhodou proti přímému potisku textilu je možnost dosáhnout jemnějších motivů, vyššího krytí barvy a možnost využít speciálních efektů při volbě povrchu tisku. Nevýhodou je, že takto zušlechtěné trička nedosahují při praní větších stálostí a časem se znehodnotí. Proto jsou vhodné na krátkodobé prezentační akce. Další nevýhodou je vyšší pracnost a tudíž i cena.
Transferový tisk je vhodný především na trička, kšiltovky, dárkové polštáře, přestřihávací stuhy a jiný drobný kusový textilní materiál.

Flockování

Touto technologií lze vytvořit povrchy sametového vzhledu na různé materiály. V reklamě se velmi často používá jak přímé flockování, kde se na předem nanesené vodivé lepidlo nanáší speciální střiž různých barev i délek, nebo nepřímé flockování, kde se na materiál (hlavně textil) zažehluje předem naflockovaná folie ve tvaru loga (vyřezaná na ploteru). Tisky jsou odolné, avšak nelze použít střiž větších délek. Výhodné pro malé počty kusů.
Vhodné použití je pro textilie s měnícím se motivem v malých sériích – například čísla a jména na dresech.

Výpal na sklo a keramiku

Touto náročnou technologií se nejdříve natiskne motiv loga sítotiskem na přenosný papír. Následně se po odmočení natištěný motiv stáhne z přenosového papíru a umístí na potiskovaný předmět. Po dokonalém vysušení se předmět vypálí ve vypalovací peci. Během vypálení v peci se barva vpeče do glazury předmětu.
Touto technologií můžeme potisknout předmět po celém jeho obvodu, na vnitřní stěnu hrnku či dno. Výhodou technologie je tisk na atypické tvary, které nelze potisknout rotačním sítotiskem, dále pak vysoká kvalita a dlouhá životnost umístěného motivu.
Vhodné použití na keramiku, sklo, porcelán, kamenina

Laser

Tato technologie využívá k odpálení požadovaného motivu laserový paprsek. Při popisu předmětů dochází k odpaření svrchní části materiálu (u kovu a plastu cca 0,03 mm, u dřeva se dle tvrdosti hloubka pohybuje od 0,5 – 1,0 mm). U pochromovaných a poniklovaných reklamních předmětů, tak vzniká velice kontrastní popis, kdy jeho zabarvení je závislé na barvě podkladového materiálu. U nerezových reklamních předmětů je popis decentní a jeho zabarvení je téměř shodné s původní barvou nerezového předmětu.
Výhodou této technologie je jemná kresba, možnost pracovat i s malým počtem kusů a specifický vzhled zejména u dřevěných předmětů.
Použití pro potisk kovových, pokovených, dřevěných a plastových reklamních předmětů s barvenou povrchovou úpravou (propisky, zapalovače, butylky, hrnky, nože atd.).

Výšivka

Podkladem pro strojní vyšívání je vyšívací program, tzn., překreslení vizuálu do programu, kde pracovník zároveň určuje druh stehu, sklon stehu, podšití, barevnost atd. To vždy podle zkušeností, pravidel velikosti a složitosti daného vizuálu. Takto vytvořený program se musí nahrát popř. propojit s vyšívacím strojem. Na základě připraveného programu ve vyšívacím stroji je možno spustit samotné vyšívání.
Strojní výšivkou je možné vyšívat loga téměř na jakékoliv textilní výrobky (ručníky, tašky, čepice, trička, bundy, atd.) V závislosti na velikosti výšivky musí být logo jednoduché, aby bylo po vyšití čitelné. Doporučuje se velikost písma minimálně 5 mm na výšku.

Ražba

Tato technologie umožňuje ražbu loga do kůže, koženky, papíru. Pro realizaci potisku je potřeba vyrobit raznici z tepelně dobře vodivého materiálu ve tvaru motivu loga. Výroba raznice se provádí ručním nebo strojovým gravírováním z mosazi a je časově náročná a tedy poměrně drahá.
Ražba je prováděna za tepla na speciálním lisu. Ražba může být buď bez folie, tzv. slepotisk, kdy se vytváří velmi decentní nenápadný reliéf loga v povrchu předmětu nebo s barevnou folií, nejčastěji zlatou, stříbrnou a modrou – jedná se o velmi efektní technologii, která vytváří potisk kovovou folií natavenou k povrchu předmětu tlakem za horka. Výhodou je efektní vzhled s kovovým povrchem, jehož nelze dosáhnout běžným tiskem.
Použití: ražba diářů, kožených a koženkových předmětů, výroba certifikátů, vstupenek, pozvánek aj.

Pískování

Pískování umožňuje plastické vyznačení loga na předmět. Pískování je technika tryskání jemného korundového písku, přes speciální šablonu, která je s předmětem pevně spojena.  Jedná se v podstatě o vybroušení motivu do povrchu daného předmětu. Při pískování jsou šablonou zakryta ta místa, kde má povrch předmětu zůstat nezměněn. Hloubka reliéfu je závislá na tvrdosti daného předmětu a doby působení proudícího písku na dané místo.
Použití: skleničky, těžítka, lahve, popelníky, sportovní poháry, zrcadla, hrnky, kovové zapalovače, bowlingové koule, vázy, atd.

Digitální UV tisk

Technologie UV tisku využívá na rozdíl od tradiční oxidace inkoustů pro vytvrzení inkoustů ultrafialové záření. Umístěním UV lamp do blízkosti hlav tiskových je docíleno toho, že potiskovaný materiál odchází z tiskárny suchý, na rozdíl od starších, solventních technologií. Výsledné barvy jsou jasnější, zářivější a sytější, protože je k vytvrzení použito UV světlo a ne vzduch. Tato technologie umožňuje i tisk vysoce krycí bílé barvy, což výrazně rozšiřuje oblast použití v potisku tmavých a transparentních předmětů. Maximální výška potiskovaného předmětu je 5 cm a tiskový formát 50 x 60 cm. Díky rozlišení až 1200 x 2400 dpi lze tisknout, jak plnobarevné rastrové motivy ve foto kvalitě, tak vektorovou grafiku na reklamní předměty.
Použití: reklamní zapalovače, otvíráky, hodiny a mnoho dalších reklamních předmětů, které jsou bez výstupků a zaručeně stejně vysoké. Ideální technologie pro potisk golfových míčků.

Metr 3m - reklamní předmět
Zasílat novinky a akce:

Odhlásit odběr

Nejprodávanější výrobky:
Slovníček pojmů potisku

Termotransfer

Motiv loga se zrcadlově tiskne na přenosový papír, který se dále tepelně aplikuje na textilní podklad. Tato technologie je ideální pro potisk textilních materiálů.

více k potiskům potisk reklamních předmětů

Dárkové reklamní předměty Abcool internetový obchod